Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2015 01:58 - Празнота
Автор: wonderlandismine Категория: Изкуство   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2015 01:59


 Чувствам се сякаш нещо дълбоко в мен липсва. Сякаш в средата на тялото ми има дупка, която непрекъснато напомня за себе си като леко подръпва сърцето ми към празнотата. То се свива и се мъчи да се отскубне и за сега успява. Понякога борбата е толкова ожесточена, че не ми позволява да дишам. Но колкото и да се опитвам да си спомня какво е имало преди тази огромна празнота, не мога. Тежко ми е, а дори не мога да заплача. И същевременно се чувствам сякаш съм плакала в продължение на седмици.  Страх ме е. Страх ме е, че един ден ще се събудя и вече няма да усещам празнотата. Тогава ще разбера, че тя най-накрая е успяла да вземе сърцето ми. Опитите ми да я прогоня се провалят. Опитите ми да забравя за нея също се оказват напразни. Въпреки всичкото време прекарано с хора и всички пристрастяващия и забранени вещества, с които се опитах да я затворя, раната в мен продължава да разнася отровата си в кръвта ми. Наистина ли единственият шанс да притъпя болката е да я оставя да ме погълне? Не, не желая да мисля в тази посока. Твърде многото мислене в тази посока ще доведе единствено до отслабване на волята ми. А това е нещо, което не мога да позволя да се случи. Загубя ли волята си, ще загубя и вярата и желанието да продължавам да се боря. Може би някой ден ще срещна някой, който ще притежава точното лекарство. Мога само да се надявам, че когато това стане няма да е твърде късно. Този вариант обаче би означавал, че съм принудена да разчитам на някого да ме спаси. Това е нелепо. Ами ако този някой се загуби по пътя или още по зле- забрави да дойде? Не бих могла да очаквам всичко да се разреши от някой друг. Не желая да давам тази власт на никого по същата причина, поради която не бих казала и истинското си име. Това би означавало някой да ме притежава. Все едно сама да се окова в клетка да заключа крилете си, и да дам ключа на някой. 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wonderlandismine
Категория: Изкуство
Прочетен: 34917
Постинги: 21
Коментари: 19
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031