Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2013 15:23 - ...ти и аз..
Автор: wonderlandismine Категория: Изкуство   
Прочетен: 1856 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.08.2013 04:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ти стоиш в сянката на едно дърво. Слънцето блести в косата ти. Очите ти улавят светлината му по особен начин. Усмихваш се. На мен. Тръгваш към мен бавно, гледайки право в очите ми. Устните ми се разтеглят в усмивка, несъзнателно. Пеперудите в стомаха ми се разбуждат и се опитват да вземат контрол над действията ми. Приближаваш се. Прегръщаш ме. Ароматът ти обгръща лицето ми и ме кара да се чувствам в безопастност. Отдръпвам се, навеждаш се, целуваш ме. Всичко е перфектно. Искам да запечатам този момент. Да го запомня, всеки детаил, всеки цвят. Искам да останем така завинаги. Но не....не искам това. Искам да се любувам на този спомен, но искам и още. Хващаш ме за ръка и ме повеждаш на някъде. Подсъзнателно знам накъде ме водиш, но в момента не ме интересува. Радвам се на всичко, на песента на птиците, на вятъра в листата на дърветата. Не искам да се разделяме. Не искам този прекрасен летен ден да свърши. Аз съм аз и ти си ти. Напълно истински. И това е абсолютно достатъчно да ни държи заедно. Да поддържа любопитството. Защото не е ли именно то причинта за любовта? Желанието да опознаеш и друго същество освен себе си? 


Тагове:   двойка,   Ние,   аз,   любов,   природа,   любопитство,   Ти,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wonderlandismine
Категория: Изкуство
Прочетен: 34918
Постинги: 21
Коментари: 19
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031